UkEnRu

Відцентрові насоси з магнітною муфтою PRIMA (TMP)

Дані насоси з магнітним приводом виготовлені з поліпропілену, армованого скловолокном (GFR/PP) або трифторх-лоретілену і етилен заповненого карбоновими волокнами (CFF/E-CTFE). Внутрішні компоненти, виготовлені з керамічних оксидів і карбографіту, що виключають будь-який контакт будь-якого металевого компонента з рідиною, що перекачується. Таким чином, оригінальна конструкція та комбінація матеріалів, допускає тимчасову «суху» роботу насоса, конструкцію ATEX та різні доступні налаштування двигуна.
Хімічні насоси серії TMP можуть бути виготовлені з напрямною втулкою із трьох різних матеріалів на вибір замовника. Доступні 3 комбінації матеріалів (N - R - X) для застосування з рідинами з зваженими твердими частинками, чистими рідинами, злегка абразивними або з високим вмістом лугів або солі (гіпохлорит натрію) або кислот (хром, азот, сірчана кислота і т.д. )
R - карбон високої густини - може працювати без рідини ("на суху") без пошкоджень та зносу.
X – карбід кремнію – дозволяє перекачувати рідину з наявністю твердих частинок до 0,3 мм з концентрацією не більше 5%.
N – армований скловолокном фторопласт – застосовується у звичайних умовах.
Кожна модель насоса може оснащуватися одним з 3-х типорозмірів двигунів з різною потужністю, для рідин з певною щільністю (двигуни типів N, P і S для рідин з щільністю 1,1; 1,35 і 1,8).
"N" standard - 1,1 кг/дм3
"P" upgraded - 1,35 кг/дм3
"S" super upgraded - 1,8 кг/дм3
Насоси Argal можуть бути успішно використані для перекачування хімічних (агресивних, лугів та кислот) рідин низької та середньої температури (від -20°С до +100°С)
Використання магнітної муфти виключає наявність будь-яких ущільнень у робочому механізмі насоса.

Насоси TMB мають сертифікат якості ISO 9001:2000.

Продуктивність: до 12 м3/год.
Конструкція: моноблочна
Потужність двигуна: кВт 0,18 ÷ 1,1
Матеріал проточної частини: PP або E-CTFE

Графіки продуктивності PRIMA (TMP)

Стандарти ATEX

Усі металеві та термопластичні стандартні виконання підходять для роботи у вибухонебезпечних середовищах, віднесених до Зони 2 (Серія II 3/3 IIB T4). Для операцій у зонах, віднесених до Зони 1 (Серія II 2/2 GD IIB T4), насоси виготовляються із струмопровідних частин для всіх термопластичних та металевих версій.

модель матеріал проточної частини продуктивність тиск всмоктуючі патрубки напорні патрубки потужність привода
TMP 04.04 GF фторопласт до 5 м³/год до 9 м 3/4" 3/4" 0,18 - 0,37 кВт
TMP 04.08 WR поліпропілен до 7 м³/год до 10 м 1" 1" 0,25 - 0,55 кВт
TMP 04.08 GF фторопласт до 7 м³/год до 10 м 1" 1" 0,25 - 0,55 кВт
TMP 06.08 WR поліпропілен до 10 м³/год до 11 м 1" 1/4" 1" 1/4" 0,37 - 0,75 кВт
TMP 06.08 GF фторопласт до 10 м³/год до 11 м 1" 1/4" 1" 1/4" 0,37 - 0,75 кВт
TMP 06.10 WR поліпропілен до 12 м³/год до 12 м 1" 1/4" 1" 1/4" 0,55 - 1,1 кВт
TMP 06.10 GF фторопласт до 12 м³/год до 12 м 1" 1/4" 1" 1/4" 0,55 - 1,1 кВт
TMP 04.04 WR поліпропілен до 5 м³/год до 9 м 3/4" 3/4" 0,18 - 0,37 кВт

Кодування позначок TMR

04.04 N WR V R B E N 3
модель виконання по потужності матеріал виконання насоса матеріал ущільнювальних кілець матеріал підшипників ковзання тип приєднань патрубків насоса тип електро двигуна виконання електродвигуна кількість фаз електро-двигуная
04.04 до 5м³ до 9м N щільність до 1,05кг/дм³ WR армований скловолокном поліпропілен

V

VITON

N армований скловолокном фторопласт          B             різьба BSP E стандарт IEC        N стандартне 3
04.08 до 7м³/год до 11м P щільність до 1,35кг/дм³ GF трифторхлоретилен, етилен заповнений карбоновими волокнами

E

EPDM

         R             карбон високої щильності        N            різьба NPT U стандарт NEMA                S                     версія з нестандартною напругою 1
06.08 до 10м³/год  щільність до 1,8 кг/дм³ GX  трифторхлорэтилен, этилен заполненный карбоновыми волокнами ATEX

K

FFKM

       X             карбід кремнія      Z           фланци ISO-ANSI-JIS E вибухозахищений
06.10 до 12 м³/год до 12м                O                          без електро-двигуна

 

 

 Корпус проточної частини

 Робоча частина імпелера

 Магнітна частина імпелера

 Напрямна втулка

 Задня частина корпусу проточної частини

 Ущільнення корпусу

 Магнітний двигун

Опора