Відцентрові насоси з магнітною муфтою PRIMA (TMP)
Дані насоси з магнітним приводом виготовлені з поліпропілену, армованого скловолокном (GFR/PP) або трифторх-лоретілену і етилен заповненого карбоновими волокнами (CFF/E-CTFE). Внутрішні компоненти, виготовлені з керамічних оксидів і карбографіту, що виключають будь-який контакт будь-якого металевого компонента з рідиною, що перекачується. Таким чином, оригінальна конструкція та комбінація матеріалів, допускає тимчасову «суху» роботу насоса, конструкцію ATEX та різні доступні налаштування двигуна.
Хімічні насоси серії TMP можуть бути виготовлені з напрямною втулкою із трьох різних матеріалів на вибір замовника. Доступні 3 комбінації матеріалів (N - R - X) для застосування з рідинами з зваженими твердими частинками, чистими рідинами, злегка абразивними або з високим вмістом лугів або солі (гіпохлорит натрію) або кислот (хром, азот, сірчана кислота і т.д. )
R - карбон високої густини - може працювати без рідини ("на суху") без пошкоджень та зносу.
X – карбід кремнію – дозволяє перекачувати рідину з наявністю твердих частинок до 0,3 мм з концентрацією не більше 5%.
N – армований скловолокном фторопласт – застосовується у звичайних умовах.
Кожна модель насоса може оснащуватися одним з 3-х типорозмірів двигунів з різною потужністю, для рідин з певною щільністю (двигуни типів N, P і S для рідин з щільністю 1,1; 1,35 і 1,8).
"N" standard - 1,1 кг/дм3
"P" upgraded - 1,35 кг/дм3
"S" super upgraded - 1,8 кг/дм3
Насоси Argal можуть бути успішно використані для перекачування хімічних (агресивних, лугів та кислот) рідин низької та середньої температури (від -20°С до +100°С)
Використання магнітної муфти виключає наявність будь-яких ущільнень у робочому механізмі насоса.
Насоси TMB мають сертифікат якості ISO 9001:2000.
Продуктивність: до 12 м3/год.
Конструкція: моноблочна
Потужність двигуна: кВт 0,18 ÷ 1,1
Матеріал проточної частини: PP або E-CTFE
Графіки продуктивності PRIMA (TMP)
Стандарти ATEX
Усі металеві та термопластичні стандартні виконання підходять для роботи у вибухонебезпечних середовищах, віднесених до Зони 2 (Серія II 3/3 IIB T4). Для операцій у зонах, віднесених до Зони 1 (Серія II 2/2 GD IIB T4), насоси виготовляються із струмопровідних частин для всіх термопластичних та металевих версій.
модель | матеріал проточної частини | продуктивність | тиск | всмоктуючі патрубки | напорні патрубки | потужність привода |
TMP 04.04 GF | фторопласт | до 5 м³/год | до 9 м | 3/4" | 3/4" | 0,18 - 0,37 кВт |
TMP 04.08 WR | поліпропілен | до 7 м³/год | до 10 м | 1" | 1" | 0,25 - 0,55 кВт |
TMP 04.08 GF | фторопласт | до 7 м³/год | до 10 м | 1" | 1" | 0,25 - 0,55 кВт |
TMP 06.08 WR | поліпропілен | до 10 м³/год | до 11 м | 1" 1/4" | 1" 1/4" | 0,37 - 0,75 кВт |
TMP 06.08 GF | фторопласт | до 10 м³/год | до 11 м | 1" 1/4" | 1" 1/4" | 0,37 - 0,75 кВт |
TMP 06.10 WR | поліпропілен | до 12 м³/год | до 12 м | 1" 1/4" | 1" 1/4" | 0,55 - 1,1 кВт |
TMP 06.10 GF | фторопласт | до 12 м³/год | до 12 м | 1" 1/4" | 1" 1/4" | 0,55 - 1,1 кВт |
TMP 04.04 WR | поліпропілен | до 5 м³/год | до 9 м | 3/4" | 3/4" | 0,18 - 0,37 кВт |
Кодування позначок TMR
04.04 | N | WR | V | R | B | E | N | 3 |
модель | виконання по потужності | матеріал виконання насоса | матеріал ущільнювальних кілець | матеріал підшипників ковзання | тип приєднань патрубків насоса | тип електро двигуна | виконання електродвигуна | кількість фаз електро-двигуная |
04.04 до 5м³ до 9м | N щільність до 1,05кг/дм³ | WR армований скловолокном поліпропілен |
V VITON |
N армований скловолокном фторопласт | B різьба BSP | E стандарт IEC | N стандартне | 3 |
04.08 до 7м³/год до 11м | P щільність до 1,35кг/дм³ | GF трифторхлоретилен, етилен заповнений карбоновими волокнами |
E EPDM |
R карбон високої щильності | N різьба NPT | U стандарт NEMA | S версія з нестандартною напругою | 1 |
06.08 до 10м³/год | S щільність до 1,8 кг/дм³ | GX трифторхлорэтилен, этилен заполненный карбоновыми волокнами ATEX |
K FFKM |
X карбід кремнія | Z фланци ISO-ANSI-JIS | E вибухозахищений | ||
06.10 до 12 м³/год до 12м | O без електро-двигуна |
❶ Корпус проточної частини
❷ Робоча частина імпелера
❸ Магнітна частина імпелера
❹ Напрямна втулка
❺ Задня частина корпусу проточної частини
❻ Ущільнення корпусу
❼ Магнітний двигун
❽ Опора