UkEnRu

Відцентрові насоси ROUTE (TMR | ZMR)

Ця серія хімічних насосів з термопластичних або фторованих полімерів представлена ​​широкою лінійкою відцентрових насосів, що включає нашу інноваційну розробку — серію насосів з магнітною муфтою TMR і традиційні насоси з механічним ущільненням — серію ZMR.
Дана лінійка насосів Argal пропонує рішення для перекачування практично всіх хімічно активних рідин: агресивних, чистих з твердими включеннями, рідин з абразивними включеннями, корозійних рідин.
Переваги насосів ROUTE:

✅ Проста, але надійна конструкція
✅ Широкий спектр рідин, що перекачуються.
✅ Мінімум технічного обслуговування
✅ Зручні та прості в експлуатації
✅ Доступна ціна та низька вартість обслуговування

Основні характеристики насосів із магнітною муфтою серії «TMR»
Насоси з магнітною муфтою називають «герметичними», тому що в їх конструкції відсутні частини, що обертаються, що вимагають додаткових ущільнень. Єдине ущільнення конструкції насоса з магнітною муфтою, встановлюється між його корпусом (равликом) і задньою кришкою. Це кільце ущільнювача круглого перерізу .
Хімічна стійкість матеріалів, що застосовуються при виробництві насосів, дозволяє підібрати обладнання практично для всіх агресивних речовин при низькій або середній температурі середовища.
Різні конфігурації насосів дозволяють перекачувати рідини з твердими включеннями, в тому числі і з помірно абразивними частинками.
Кожна модель насоса може оснащуватися одним з 3-х типорозмірів двигунів з різною потужністю, для рідин з певною щільністю (двигуни типів N, P і S для рідин з щільністю 1,1; 1,35 і 1,8).

"N" standard - 1,1 кг/дм3

"P" upgraded - 1,35 кг/дм3

"S" super upgraded - 1,8 кг/дм3

Завдяки збалансованості робочого колеса значно знижується його знос, рідше потрібне технічне обслуговування. У моделях розмірного ряду «G3» застосовується розбірне робоче колесо, що дозволяє заощадити значні кошти у разі його заміни (необхідно замінити деталь, що не вийшла з ладу, а не весь вузол).
Двигун може бути легко встановлений або демонтований. При цьому немає потреби розбирати корпус насоса. Використовуються двигуни стандартів IEC або NEMA.
Рівень кінематичної в'язкості не повинен перевищувати 40 сСт., щоб не впливати на робочі характеристики насоса. Більш високі значення (максимально до 100 ст) допустимі за умови, якщо у насоса є відповідне лопатеве колесо, характеристики якого уточнюються при розміщенні замовлення.

Основні характеристики насосів із механічним ущільненням
серії «ZMR»

Доступні різні механічні ущільнення, що змащуються як рідиною, що перекачується, так і обладнані системою промивання. Завдяки корпусу з GFR-PP (армованого скловолокном поліпропілену) або CFF-E-E-CTFE (армованого вуглецевими волокнами E-CTFE) насоси підходять для перекачування більшості хімічних речовин за низької та середньої температури.
Різні комбінації матеріалів, що застосовуються в механічному ущільненні, дозволяють перекачувати рідини з твердими включеннями, абразивними частинками та суспензією. Можливість встановлення кількох типів двигунів («N» - стандарт, «P» - посилений та «S» - максимально посилений), дозволяють ефективно перекачувати рідини з питомою вагою до 1,05; 1,35 та 1,8 кг/дм3 відповідно.
Різні варіанти з'єднань. Доступні різні варіанти з'єднань: BSP циліндричне різьблення, або NPT; фланці ISO, ANSI, JIS. Електродвигуни. Можливе встановлення двигунів стандарту IEC або NEMA. Захисна пластина. Пластина з нержавіючої сталі, сконструйовані та встановлюються на всі моделі для захисту корпусу насоса від випадкових механічних пошкоджень. Захисна пластина не є обов'язковим елементом насосів розмірної лінійки «G2».
Додаткове кріплення насоса (опорне кріплення) та система промивання корпусу. Доступні на запит.

Продуктивність: до 50 м3/год

Конструкція: моноблочна

Потужність двигуна: кВт0,55 ÷ 11

Матеріал проточної частини: PP або E-CTFE

Графіки продуктивності ROUTE (TMR | ZMR)

Для покращення насосів Argal відділ досліджень розробив і запатентував технологію, названу «двохосева система самостійного вирівнювання положення» (доступна за запитом), яка керує рухом робочого колеса за допомогою додаткового магнітного поля. Завдяки застосуванню даної технології, виключається більшість видів тертя (як спереду, так і ззаду), за винятком тертя під час обертання. За відсутності гідравлічного потоку магнітне поле даної системи переводить імпелер в нейтральне центральне положення. Завдяки цьому допускається сухий хід насоса, в якому використовуються напрямні типу "R", що самозмазуються.
Принцип дії «двохосьової системи самостійного вирівнювання положення»
Робоче колесо насоса піддається різним гідравлічним навантаженням, може зміщуватися по осі. При цьому воно може увійти в зчеплення з двома кільцями, які обмежують його рух. У разі втрати тиску, при сухому ході, додаткове магнітне поле (яке завжди активно) переводить робоче колесо в нейтральне положення. Автоматична система, запобігає контакту з кільцями (обмежувальними пристроями) і, отже, дозволяє уникнути тертя та збільшення виділення тепла.

Використовувані скорочення

GFR/PP Посилений скловолокном поліпропілен (30%) EPDM Етилен-пропіленовий каучук
CFF/E-CTFE Посилений вуглецевим волокном E-CTFE (20%) BSP-m BSP  різьба (ISO 7/1)
CARB.H.D. Вуглець високої щільності NPT-m NPT різьба
SIC Карбід кремнія ND Номінальний діаметр
CER Алюмооксидна кераміка 99,7% ISO прим.фланець ISO 2084-NP10
GFR/PTFE Посилений скловолокном PTFE ANSI прим.фланець ANSI B 16.5 -Flat Face
FKM Фторкаучук IEC E.C. двигуни
FFKM Перфторкаучук NEMA U.S. двигуни